fredag 22 augusti 2014

Det bästa den här veckan



Det bästa var att det regnade på rasten.

Det var bästa att ha matematik time. 

Ma :har varit roligt.

Gy : har varit jete jete roligt.

De roligaste i veckan var gymnastik.

Jag tycker att alt var roligt men mest tyckte ja om bildkonst.  

Läxorna var roliga och matematiken var roligt.

Bäst var att se alla vänner.

Det bästa var gymnastik förat vi han med somonga  lekar

Det var roligt på gymnastiken.

Bästa under den här veckan var att jag fick lära mig att känna vår jumppa lärare.

Bästa under den här veckan var att lära trafik reglerna.

Det var roligt att ha jumpa. 

Vi hade allt möjligt kivasport.

Det roligaste på den här veckan var att spela brendbåll på GY timmen.

Allt den här veckan var roligt. 

Det bästa var jompa.

Jag tycker att bk ma och sl var bäst.

Det  bästa på den här veckan var att skriva och att räkna matte.

Det var väldigt roligt.

Det bästa var  gympasalen.

Bästa var att ha gymnastik.

Bästa var BK.

Det bästa va att ha Bk.

Bästa va att ha gymnastik.   

Min bästa time var bk.

Min bästa time var slöid.   

Bästa i veckan var att vi fick ha gymnastik med Fanny.

Bästa i veckan var att vi hade roligt på torsdag.

Det bästa på veckan har varit att  bk  och  jompa.

Det bästa på veckan har varit att juba med trafiken och matematiken okso.

Har det varit roligt att juba med bildkonst.



1 kommentar: